Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit event is voorbij.

Bijeenkomst verplichtingen bij benoeming van personeel primair onderwijs (vol!)

28 januari 2014 13:00 - 16:00

De Helpdesk van VOS/ABB organiseert op 28 januari 2014 een bijeenkomst over de verplichtingen waar het bevoegd gezag rekening mee dient te houden bij de benoeming van personeel. De bijeenkomst is interessant voor P&O-ers, teamleiders en directeuren alsmede bestuursleden die belast zijn met de benoeming van personeel.

De juristen Céline Adriaansen en José van Snek van de Helpdesk van VOS/ABB zullen tijdens deze bijeenkomst de volgende onderwerpen aan de hand van diverse casussen bespreken:

–       Bespreking gronden voor dienstverband voor bepaalde tijd;

–       Uitleg 36 maanden termijn en tijdelijke uitbreidingen;

–       Benoeming werknemer in twee functies;

–       Uitleg aanvraag Verklaring Omtrent Gedrag;

–       Inschaling en salaris;

–       Bespreking aanvang en einde benoeming en doorbetaling salaris;

–       Bespreking volgorde voorrangsbenoeming waarbij specifieke aandacht zal worden besteedt aan de eigen wachtgelders;

–       Bespreking regeling ontheffing herbenoemingsverplichting;

–       Bespreking risico’s werkgever voor doorbelasting WW-uitkering.

De gratis cursus wordt gegeven op dinsdag 28 januari 2014 van 13 tot 16 uur in het kantoor van VOS/ABB in Woerden.

Let op: het maximumaantal deelnemers is bereikt. U kunt zich helaas niet meer aanmelden.

Gegevens

Datum:
28 januari 2014
Tijd:
13:00 - 16:00

Locatie

Kantoor VOS/ABB
Houttuinlaan 8
3447 GM Woerden