Onze partner Schoolinkoop kan u veel werk uit handen nemen op het gebied van inkoop en contractbeheer. Eind vorig jaar is Schoolinkoop begonnen aan een collectieve aanbestedingen voor ICT-hardware en digitale schoolborden. Deze aanbestedingen zijn bijna afgerond, dus u kunt hier binnenkort al gebruik van maken!

Schoolinkoop start ook nieuwe initiatieven voor onze leden. Zo kunt u zich nog tot en met 15 maart aanmelden voor collectieve Europese aanbestedingen voor kantoorartikelen, sanitaire producten en afvalverwerking.

Hierover houdt Schoolinkoop twee informatiesessies:

  • 18 januari, 13-15 uur
  • 24 februari, 13-15 uur

U kunt zich daarvoor online inschrijven.

Daarnaast start Schoolinkoop dit jaar nieuwe collectieven voor schoonmaak, totaalonderhoud van gebouwen, food & catering, meubilair en telefonie. Houd de website schoolinkoop.nl in de gaten en meld u aan voor de nieuwsbrief van Schoolinkoop!

Contact met Schoolinkoop: info@schoolinkoop.nl, 073 – 888 53 08.

Deel dit bericht: