VOS/ABB

Vereniging van openbare en algemeen toegankelijke scholen

Hoofdmenu

Spring naar de primaire inhoud
Spring naar de secundaire inhoud
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Commentaar
  • Onderwijsjuristen
    • Wat doen de onderwijsjuristen?
    • Veelgestelde vragen
      • PO
      • VO
    • Toelichtingen
    • Wetsvoorstellen
    • Jurisprudentie
  • Scholingsacademie
  • Ledenvoordeel
  • Downloads
    • Modellen
    • Brochures
    • Toolbox
    • Katernen
    • Cao-teksten
    • Magazine Naar School!
    • Jubileumboekje
      • Kader openbaar onderwijs
    • Jaarverslagen
  • Agenda
  • Over VOS/ABB
    • Wat doet VOS/ABB?
    • Lidmaatschap
    • Medewerkers
    • Bestuur VOS/ABB

Home » Sommatiemodel GELD 2014 versie 30 maart 2014 » Sommatiemodel GELD 2014 vs 30nov2013_SBO

Sommatiemodel GELD 2014 vs 30nov2013_SBO

Gepubliceerd op 3 december 2013 door Drs. Martin van den Bogaerdt

Sommatiemodel GELD 2014 vs 30nov2013_SBO

Delen: Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Dit bericht is geplaatst door Drs. Martin van den Bogaerdt. Maak dit favoriet permalink.

Berichtnavigatie

← Vorige

binnen

Nieuwsbrieven:

VOS/ABB volgt het onderwijsnieuws op de voet. Al het nieuws van de week wordt elke maandag samengevat in aparte e-mailnieuwsbrieven voor het primair en voortgezet onderwijs.

Schrijf u in voor de e-mailnieuwsbrief voor het primair en/of voortgezet onderwijs

twitter rss youtube

Magazine Naar School!

Magazine Naar School!
Met onder andere:
  • Zij-instroom: op zoek naar doorzetters
  • Omdenken in plaats van staken
  • Met subsidie van het aardgas af
  • Eindelijk ruimte voor krimpoplossingen
  • Veilig praten over seks

Neem een abonnement of ga naar de digitale versie.

Contact:

Postadres:
VOS/ABB
Postbus 162
3440 AD WOERDEN

Bezoekadres:
VOS/ABB
Houttuinlaan 8
3447 GM WOERDEN

Telefoon: (0348) 405 200
E-mail: welkom@vosabb.nl

Routebeschrijving

Privacy Statement/Disclaimer/CopyrightAlgemene voorwaardenColofonHelpLogin