VOS/ABB gaat op 2 januari weer aan het werk

VOS/ABB is vanaf maandag 24 december gesloten. Op woensdag 2 januari gaat het bureau weer open. De Helpdesk is dan ook weer telefonisch bereikbaar. Lees verder

De Helpdesk is vanaf 2 januari weer elke werkdag telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 12.30 uur. Mailen kan natuurlijk altijd: helpdesk@vosabb.nl. De adviseurs van de Helpdesk van VOS/ABB zijn er voor eerste- en tweedelijnsadvies. Voor organisaties die bij VOS/ABB zijn aangesloten, is de advisering gratis! Dat geldt meestal ook voor uitgebreid advies en dossierbehandeling.

De eerstvolgende e-mailnieuwsbrieven van VOS/ABB (voor het primair respectievelijk voortgezet onderwijs) kunt u verwachten op maandag 7 januari. Voor het geval u nog geen gratis e-mailnieuwsbriefabonnement hebt en dat wel graag wilt, kunt u zich online aanmelden.

Personeelsadvertenties voor de e-mailnieuwsbrieven kunt u mailen aan welkom@vosabb.nl. Elders op deze website staan de advertentietarieven (VOS/ABB-leden krijgen korting!).

Alleen voor acute kwesties die absoluut geen uitstel dulden (dus niet voor zaken die kunnen wachten!), kunt u in de periode van 24 december tot en met 1 januari contact opnemen met Martin van den Bogaerdt van VOS/ABB: 06-13190311, mvandenbogaerdt@vosabb.nl.

VOS/ABB wenst u een fijne kerstvakantie!